Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/14570
Title: ОБУЧЕНИЕ АКАДЕМИЧЕСКОМУ ПИСЬМУ: ПОДХОДЫ И ПЕРСПЕКТИВЫ
Other Titles: TEACHING ACADEMIC WRITING: APPROACHES AND PERSPECTIVES
Authors: Володько, С.М.
Сидельникова, Е.С.
Volodko, S.
Sidelnikova, E.
Keywords: академическое письмо
подходы к обучению академическому письму
английский язык для академических целей
academic writing
approaches to teaching academic writing
English for Academic Purposes
Issue Date: 2019
Publisher: Пинск : Полесский государственный университет
Citation: Язык и межкультурная коммуникация: современные векторы развития : сборник научных статей по материалам I Международной научно-практической конференции, Пинск, 12 апреля 2019 г. / Министерство образования Республики Беларусь [и др.]; редкол.: К.К. Шебеко [и др.]. – Пинск : ПолесГУ, 2019. – Вып. 1. – С. 154-159.
Abstract: В статье анализируются различные подходы к обучению академическому письму, существующие в мировой образовательной практике, их достоинства и недостатки. Обосновывается необходимость системного подхода к обучению академическому письму в УВО республики.
Different approaches to teaching writing in English for Academic Purposes existing in the world teaching practice are analyzed. The necessity of introducing a systemic approach to teaching writing in English for Academic Purposes at higher educational establishments of the Republic is grounded.
Appears in Collections:2019 год

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volod'ko SM_Sidel'nikova ES_Obuchenie akademicheskomu pis'mu.pdf460.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.