Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/18095
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛазiцкi, В.-
dc.date.accessioned2020-04-10T08:54:15Z-
dc.date.available2020-04-10T08:54:15Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛазіцкі, В. Навукова-метадычны аналіз вучэбнага занятка з прымяненнем электронных сродкаў навучання / В. Лазіцкі // Беларускі гiстарычны часопіс : навукова-тэарэтычны, навукова-метадычны часопіс. – 2012. – № 5. – С. 44–47.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/18095-
dc.description.abstractЭлектронныя сродкі навучання широка выкарыстоўваюцца ў вучэбным працэсе. Аднак неабходна заўсёды мецъ на ўвазе, наколькі яны карысны пры вывучэнні адпаведнага матэрыялу школьнай праграмьі. Прапануюцца крытэрыі паэтапнага аналізу праведзенага ўрока або факультатыўнага занятку з прымяненнем электронных сродкаў навучання.ru
dc.language.isobe-
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectэлектронныя сродкі навучанняru
dc.titleНавукова-метадычны аналіз вучэбнага занятка з прымяненнем электронных сродкаў навучанняru
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Navukova-metadychny_analіz_vuchebnaga.pdf345.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.