Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/18655
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПаршутич, О.А.-
dc.contributor.authorParshutich, O.A.-
dc.date.accessioned2020-05-18T12:48:50Z-
dc.date.available2020-05-18T12:48:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПаршутич, О.А. Формирование стратегии хлебопекарных предприятий на примере ООО "Пекарь" / О.А. Паршутич // Научный результат. Экономические исследования : научный журнал. - 2018. - Т.4, № 4. - С. 29-38.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/18655-
dc.descriptionOrganization of sales policy is one of the most important aspects of any enterprise. Competitiveness of an enterprise depends on properly organized sales policy. Management of distribution channels, assortment management, procurement and supply management, all this has a direct impact on the financial and economic performance of the enterprise. Given this, it should be understood that the development of marketing strategies can not go in isolation from the marketing policy of the company. These two processes are highly interrelated, so they lose their meaning without the other. The relevance of this work lies in the fact that the possibilities of sales activity and the possibilities and types of sales tools applied to a specific enterprise are not universal. There is no single formula for the formation and improvement of sales activities, following which every enterprise could be dominant in its market segment. In order to organize and improve the sales activity of an enterprise, you need to have a clear understanding of the approaches and tools that can be applied in a specific market situation.ru
dc.description.abstractОрганизация сбытовой политики является одним из самых важных аспектов деятельности любого предприятия. От правильно организованной сбытовой политики зависит конкурентоспособность предприятия. Управление каналами сбыта, управление ассортиментом, управление закупками и поставками, все это оказывает непосредственное влияние на финансово-экономические показатели деятельности предприятия. Учитывая это, следует понимать, что разработка маркетинговых стратегий не может идти в отрыве от сбытовой политики фирмы. Эти два процесса сильно взаимосвязаны, поэтому один без другого они теряют свой смысл. Актуальность данной работы состоит в том, что возможности сбытовой деятельности и виды инструментов сбыта, применяемые к конкретному предприятию не универсальны. Не существует единой формулы формирования и совершенствования сбытовой деятельности, следуя которой каждое предприятие могло быть доминирующем в своем сегменте рынка. Для организации и совершенствования сбытовой деятельности предприятия, нужно иметь четкое представление о подходах и инструментах, которые могут быть применимы в рамках конкретной рыночной ситуации.ru
dc.language.isoru-
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectмаркетинговая стратегияru
dc.subjectтоварная политикаru
dc.subjectконкуренцияru
dc.subjectпродвижение продукцииru
dc.subjectсбытru
dc.subjectmarketing strategyru
dc.subjectproduct policyru
dc.subjectcompetitionru
dc.subjectproduct promotionru
dc.subjectsalesru
dc.titleФормирование стратегии хлебопекарных предприятий на примере ООО "Пекарь"ru
dc.title.alternativeFormation of strategy of baking predapriyatiya on the example of LLC Pekarru
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.