Please use this identifier to cite or link to this item:
https://rep.polessu.by/handle/123456789/1955
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крюкова, Л.Ф. | - |
dc.contributor.author | Krukova, L.F. | en |
dc.date.accessioned | 2013-12-13T09:35:10Z | - |
dc.date.available | 2013-12-13T09:35:10Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Крюкова, Л. Ф. Педагогические условия формирования творческой личности / Л. Ф. Крюкова // Веснік Палескага дзяржаўнага універсітэта. Серыя грамадскіх і гуманітарных навук: научно-практический журнал. - 2012. - №2. - С. 47-50 | ru |
dc.identifier.uri | https://rep.polessu.by/handle/123456789/1955 | - |
dc.description.abstract | Целью данной статьи является рассмотрение комплекса педагогических условий, способствующих эффективности процесса формирования творческой личности. В процессуальном аспекте рассматриваются педагогически комфортная образовательная среда, включенность студентов в творческую проектировочную деятельность и рефлексивная самоорганизация творческой деятельности. Ключевые слова: творчество, творческая личность, творческая самостоятельность, образовательная среда. | ru |
dc.description.abstract | The aim of this paper is to examine the complex of pedagogical criterion, promoting the process of creative self–dependence formation of universities’ students. In procedural aspect, such phenomenon as: pedagogic educational comfort surroundings, student’s attraction into creative design activity, and reflexive self–organization of creative activity are under consideration. | en |
dc.language.iso | ru | - |
dc.publisher | Пинск : Полесский государственный университет | ru |
dc.rights | открытый доступ | ru |
dc.subject | педагогика | ru |
dc.subject | творчество | ru |
dc.subject | личность | ru |
dc.title | Педагогические условия формирования творческой личности | ru |
dc.title.alternative | Pedagogical Criterion of Creative Personality Formation | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | № 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.