Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/1955
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрюкова, Л.Ф.-
dc.contributor.authorKrukova, L.F.en
dc.date.accessioned2013-12-13T09:35:10Z-
dc.date.available2013-12-13T09:35:10Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКрюкова, Л. Ф. Педагогические условия формирования творческой личности / Л. Ф. Крюкова // Веснік Палескага дзяржаўнага універсітэта. Серыя грамадскіх і гуманітарных навук: научно-практический журнал. - 2012. - №2. - С. 47-50ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/1955-
dc.description.abstractЦелью данной статьи является рассмотрение комплекса педагогических условий, способствующих эффективности процесса формирования творческой личности. В процессуальном аспекте рассматриваются педагогически комфортная образовательная среда, включенность студентов в творческую проектировочную деятельность и рефлексивная самоорганизация творческой деятельности. Ключевые слова: творчество, творческая личность, творческая самостоятельность, образовательная среда.ru
dc.description.abstractThe aim of this paper is to examine the complex of pedagogical criterion, promoting the process of creative self–dependence formation of universities’ students. In procedural aspect, such phenomenon as: pedagogic educational comfort surroundings, student’s attraction into creative design activity, and reflexive self–organization of creative activity are under consideration.en
dc.language.isoru-
dc.publisherПинск : Полесский государственный университетru
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectпедагогикаru
dc.subjectтворчествоru
dc.subjectличностьru
dc.titleПедагогические условия формирования творческой личностиru
dc.title.alternativePedagogical Criterion of Creative Personality Formationen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf348.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.