Please use this identifier to cite or link to this item:
https://rep.polessu.by/handle/123456789/19655
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Леонова, Ю.С. | - |
dc.contributor.author | Самоховец, М.П. | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-21T07:29:46Z | - |
dc.date.available | 2020-08-21T07:29:46Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Леонова, Ю.С. Анализ доходов и расходов консолидированного бюджета Китая и Республики Беларусь / Ю.С. Леонова, М.П. Самоховец // SCI-ARTICLE.RU : электронный периодический научный журнал. - 2020. - № 82. - С. 115-120. | ru |
dc.identifier.uri | https://rep.polessu.by/handle/123456789/19655 | - |
dc.description | The article analyzes the income and expenses of the consolidated budget of the Republic of Belarus and the People's Republic of China for 2018, and also suggests some measures to optimize the budget. | ru |
dc.description.abstract | В статье проанализированы доходы и расходы консолидированного бюджета Республики Беларусь и Китайской Народной Республики за2018 г., а также предложены некоторые меры по оптимизации бюджета. | ru |
dc.language.iso | ru | - |
dc.rights | открытый доступ | ru |
dc.subject | экономическое сотрудничество | ru |
dc.subject | консолидированный бюджет | ru |
dc.subject | доходы | ru |
dc.subject | налог | ru |
dc.subject | economic cooperation | ru |
dc.subject | consolidated budget | ru |
dc.subject | income | ru |
dc.subject | tax | ru |
dc.title | Анализ доходов и расходов консолидированного бюджета Китая и Республики Беларусь | ru |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Leonova_Iu.S_Analiz_dokhodov_i raskhodov konsolidirovannogo biudzheta Kitaia i Respubliki Belarus'.pdf | 633.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.