Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/20127
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛозицкий, В.Л.-
dc.date.accessioned2020-10-20T11:12:07Z-
dc.date.available2020-10-20T11:12:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛозицкий, В.Л. Использование потенциала STEM-образования в реализации модели «Университет 3.0» / В.Л. Лозицкий // Адукацыя і выхаванне :навукова–тэарэтычны і накукова–метадычнычасопіс. – 2019. – № 11. – С. 51–58.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/20127-
dc.descriptionThe article provides а number of reasons for the effective organization of а holistic pedagogical process, the consideration of which contributes to the implementation of the principle of continuity of general secondary and higher education. The potential of STEM-education in building of model ”The University 3.0” is substantiated.ru
dc.description.abstractВ статье раскрываются основания эффективной организации целостного педагогического процесса, реализации принципа преемственности общего среднего и высшего образования. Обосновывается потенциал STEM-образования при выстраивании модели «Университет 3.0».ru
dc.language.isoru-
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectSTEM-образованиеru
dc.subjectэкономика знанийru
dc.subjectпреемственность в обученииru
dc.subjectучреждение высшего образованияru
dc.subjectмодель «Университет 3.0»ru
dc.subjectSTEM-educationru
dc.subjectесопоту of knowledgeru
dc.subjectcontinuity in trainingru
dc.subjectinstitution of higher educationru
dc.subjectmodel ”The University 3.0”ru
dc.titleИспользование потенциала STEM-образования в реализации модели «Университет 3.0»ru
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.