Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/20794
Title: Теоретические аспекты становления личности медицинского работника
Other Titles: Theoretical aspects of formation of the identity of the health worker
Authors: Лаптиева, Л.Н.
Ампилова, Н.В.
Keywords: профессиональная подготовка
структура личности
профессиональное становление
направленность личности
training
personality structure
professional development
personal orientation
Issue Date: 2017
Publisher: Мозырь : МГПУ им. И.П. Шамякина
Citation: Лаптиева, Л.Н. Теоретические аспекты становления личности медицинского работника / Л.Н. Лаптиева, Н.В. Ампилова // Педагогическая наука и современное образование: сб. научн. статей / УО «Мозырский государственный педагогический университет имени И.П. Шамякина», Технолого-биологический факультет ; [редкол.: О.П. Позывайло (отв. ред.) и др.]. – Мозырь : МГПУ им. И.П. Шамякина, 2017. – С. 135-139.
Abstract: В статье раскрыты основные характеристики структуры личности медицинского работника, обозначена общая характеристика особенностей структуры личности медицинского работника, которая может быть применена к специалистам разных квалификаций.
Description: Professional training of health workers provides wide use of innovative technologies, which are based on the research of the personal factors influencing professional formation of pupils of medical colleges and adaptation of specialists of a health care system. Knowledge of the contents and the features of the structure of the identity of the health worker of an average link is a combination of structure of the identity of a biological and social components that allows to be guided better in the choice of specialization, a type of professional activity.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Laptieva_L.N_Teoreticheskie_aspekty_stanovleniia_lichnosti_meditsinskogo_rabotnika.pdf259.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.