Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/20821
Title: Маркетинговые функции: оценка и их классификация на деревообрабатывающих и мебельных предприятиях Республики Беларусь
Other Titles: Marketing function: assessment and classification for woodworking and furniture enterprises of Belarus
Authors: Мискевич, Е.В.
Miskevich, E.V.
Keywords: деревообрабатывающая промышленность
маркетинговые исследования
факторный анализ
кластерный анализ
коэффициент корреляции
дендограмма
woodworking industry
market research
factor analysis
cluster analysis
correlation coefficient
dendrogram
Issue Date: 2016
Publisher: Брянск : РИО БГУ
Citation: Мискевич, Е.В. Маркетинговые функции: оценка и их классификация на деревообрабатывающих и мебельных предприятиях Республики Беларусь / Е.В. Мискевич // Актуальные проблемы современной гуманитарной науки : материалы III Международной научно-практической конференции, Брянск, 24 мая 2016 г. / Брянский государственного университет им. акад. И.Г. Петровского. – Брянск : РИО БГУ, 2016. – С. 166-170.
Abstract: В статье обсуждаются результаты факторного и кластерного анализа, полученные в ходе обработки данных маркетингового исследования деревообрабатывающих и мебельных предприятий Республики Беларусь.
Description: The article discusses the results of factor and cluster analysis, obtained during the processing of marketing research woodworking and furniture enterprises of the Republic of Belarus.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketingovye_funktsii.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.