Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/20832
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМискевич, Е.В.-
dc.contributor.authorMiskevich, E.V.-
dc.date.accessioned2021-01-16T09:07:06Z-
dc.date.available2021-01-16T09:07:06Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМискевич, Е.В. Особенности реализации маркетинга на рынке В2В / Е.В. Мискевич // Основы экономики, управления и права : научный журнал. – 2014. – № 5 (17). – С. 65-69.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/20832-
dc.descriptionIn the article features of implementation of marketing on the B2B market are discussed. The results are of practical importance and can be used by the business community to improve marketing activities for B2B market.ru
dc.description.abstractВ статье обсуждаются особенности реализации маркетинга на рынке В2В. Полученные результаты имеют практическую значимость и могут быть использованы представителями бизнеса для совершенствования маркетинговой деятельности на рынке В2В.ru
dc.language.isoru-
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectрынок В2Вru
dc.subjectличные продажиru
dc.subjectспециализированные выставкиru
dc.subjectпрямой маркетингru
dc.subjectсвязи с общественностьюru
dc.subjectрекламаru
dc.subjectB2B marketru
dc.subjectpersonal sellingru
dc.subjectspecialized exhibitionsru
dc.subjectdirect marketingru
dc.subjectPRru
dc.subjectadvertisementru
dc.titleОсобенности реализации маркетинга на рынке В2Вru
dc.title.alternativeFeatures of realization of marketing on B2B marketru
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Miskevich_E.V_Osobennosti_realizatsii_marketinga_na_rynke_V2V.pdf644 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.