Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/21164
Title: Пути повышения уровня рентабельности продаж предприятий Республики Беларусь
Authors: Шушко, В.В.
Лукьянович, Н.Н.
Невдах, С.В.
Keywords: рентабельность продаж
факторы, влияющие на рентабельность продаж
пути повышения рентабельности продаж
анализ рентабельности
the profitability of sales
factors influencing profitability of sales
ways of increase in profitability of sales
the analysis of profitability
Issue Date: 2017
Citation: Шушко, В.В. Пути повышения уровня рентабельности продаж предприятий Республики Беларусь / В.В. Шушко, Н.Н. Лукьянович, С.В. Невдах // Экономика и социум : электронное научно-практическое периодическое издание. – 2017. – № 1, Ч. 2 (32). – С. 1053-1056.
Abstract: Статья посвящена вопросам повышения рентабельности продаж предприятий Республики Беларусь. Путем анализа научной литературы и источников финансового права рассмотрены сущность и цели рентабельности продаж. На основе проведенного исследования в статье представлены и раскрыты основные способы повышения уровня рентабельности продаж. В заключение приводится информация о том, какие пути приведут предприятие к повышению результирующего показателя деятельности.
Description: Article is devoted to questions of increase in profitability of sales of the enterprises of Republic of Belarus. By the analysis of scientific literature and sources of the financial right the essence and the purposes of profitability of sales are considered. On the basis of the conducted research in article the main ways of increase in level of profitability of sales are presented and opened. Information on what ways will lead the enterprise to increase in a resultant indicator of activity is in conclusion provided.
URI: https://rep.polessu.by/handle/123456789/21164
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.