Please use this identifier to cite or link to this item:
https://rep.polessu.by/handle/123456789/21171
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кривецкая, А. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-08T12:41:16Z | - |
dc.date.available | 2021-02-08T12:41:16Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Кривецкая, А. Использование кластерного подхода для обеспечения устойчивого развития региона (на примере Брестской области) / А. Кривецкая // Аграрная экономика : ежемесячный научный журнал. - 2017. - № 2 (261). - С. 39-43. | ru |
dc.identifier.uri | https://rep.polessu.by/handle/123456789/21171 | - |
dc.description | In the article on the example of the Brest region the possibility of using the cluster approach to address the issues of optimization of indicators of sustainable development in the region. The focus is on three aspects of the region’s sustainable development – economic, social and environmental. | ru |
dc.description.abstract | В статье на примере Брестской области рассмотрена возможность использования кластерного подхода для решения вопросов оптимизации показателей, связанных с устойчивым развитием региона. Основное внимание уделено трем аспектам устойчивого развития – экономическому, социальному и экологическому. | ru |
dc.language.iso | ru | - |
dc.rights | открытый доступ | ru |
dc.subject | устойчивое развитие региона | ru |
dc.subject | кластерный подход | ru |
dc.title | Использование кластерного подхода для обеспечения устойчивого развития региона (на примере Брестской области) | ru |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Krivetskaia_A_Ispol'zovanie_klasternogo_podkhoda_dlia obespecheniia ustoichivogo razvitiia regiona (na primere Brestskoi oblasti).pdf | 306.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.