Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/22077
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДунай, В.И.-
dc.contributor.authorАринчина, Н.Г.-
dc.contributor.authorШестиловская, Н.А.-
dc.contributor.authorDunay, V.I.-
dc.contributor.authorArinchina, N.G.-
dc.contributor.authorShestilovskaya, N.A.-
dc.date.accessioned2021-05-19T06:26:26Z-
dc.date.available2021-05-19T06:26:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДунай, В.И. Особенности адаптации студентов к обучению в высшем учебном заведении / В.И. Дунай, Н.Г. Аринчина, Н.А. Шестиловская // Сахаровские чтения 2016 года: экологические проблемы XXI века : материалы 16-й междунар. науч. конф., Минск, Республика Беларусь, 19–20 мая 2016 г. / под ред. С.А. Маскевича, С.С. Позняка, Н.А. Лысухо. – Минск : МГЭИ им. А.Д. Сахарова БГУ, 2016. - С. 68.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/22077-
dc.description.abstractIt was determined that 45% of students have symptoms of occupational maladjustment. Students in this group had significantly poorer health, somatic vegetative disorders, cycle “sleep-wake” the complexity of social interaction, reduced motivation to learn; high sensitivity to stress and often destructive ways to overcome them.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск : МГЭИ им. А.Д. Сахарова БГУru
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectадаптацияru
dc.subjectстудентыru
dc.subjectвысшие учебное заведениеru
dc.titleОсобенности адаптации студентов к обучению в высшем учебном заведенииru
dc.title.alternativeFeatures of adaptation of students to study at a higher education institutionru
dc.typeThesisru
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Osobennosti_adaptatsii.pdf995.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.