Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/23081
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛозицкий, В.Л.-
dc.date.accessioned2021-09-21T13:09:03Z-
dc.date.available2021-09-21T13:09:03Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛозицкий, В.Л. Информационно-коммуникационные технологии в вузовском социально-гуманитарном образовании: дидактические аспекты применения облачных сервисов / В.Л. Лозицкий // Вышэйшая школа: навукова-метадычны і публіцыстычны часопіс. – 2014. – № 5. – С. 39–44.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/23081-
dc.descriptionArticle is devoted to one of the directions in use of means of information and communication technologies – to application of cloudy services in the course of training in social and humanitarian disciplines. The author considers didactic opportunities of integration of hi-tech tutorials in system of high school education, and also organizational and methodical conditions of their effective application.ru
dc.description.abstractСтатья посвящена одному из направлений в использовании средств информационно-коммуникационных технологий – применению облачных сервисов в процессе обучения социально-гуманитарным дисциплинам. Рассматриваются дидактические возможности интеграции высокотехнологичных средств обучения в систему вузовского образования, а также организационные и методические условия их эффективного применения.ru
dc.language.isoruru
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииru
dc.titleИнформационно-коммуникационные технологии в вузовском социально-гуманитарном образовании: дидактические аспекты применения облачных сервисовru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Informatsionno-kommunikatsionnye_tekhnologii.pdf261.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.