Please use this identifier to cite or link to this item:
https://rep.polessu.by/handle/123456789/243
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Свирщук, Н.С. | ru |
dc.contributor.author | Svirshchuk, N.S. | en |
dc.date.accessioned | 2013-09-05T15:30:54Z | - |
dc.date.available | 2013-09-05T15:30:54Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Свирщук, Н.С. Социально-педагогические факторы формирования физической активности учащихся среднего школьного возраста / Н.С. Свирщук // Здоровье для всех: научно-практический журнал. - 2012. - № 2. - С. 42-46 | ru |
dc.identifier.uri | https://rep.polessu.by/handle/123456789/243 | - |
dc.description.abstract | В статье представлены результаты исследования, посвященные вопросам изучения состояния здоровья, физической активности, физической подготовленности учащихся средних классов. Социально-педагогический мониторинг осуществлялся на основе субъективных оценок (самооценок) психического, физического и социального состояния учащихся 5-6 классов. | ru |
dc.description.abstract | Research results are presented in the article, devoted the questions of study of the state of health, physical activity, physical preparedness of schoolchildren middle classes. The social-pedagogical monitoring was carried out on the basis of subjective estimations (self-appraisals) of mental, physical and social condition of schoolchildren 5-6 classes. | en |
dc.language.iso | ru | - |
dc.publisher | Пинск : Полесский государственный университет | ru |
dc.rights | открытый доступ | ru |
dc.subject | Педагогика | ru |
dc.subject | Физическая культура | ru |
dc.title | Социально-педагогические факторы формирования физической активности учащихся среднего школьного возраста | ru |
dc.title.alternative | Social-pedagogical factors of forming of physical activity of student middle school age | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | № 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.