Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/24558
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВертай, С.П.-
dc.date.accessioned2022-02-15T08:03:11Z-
dc.date.available2022-02-15T08:03:11Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВертай, С.П. Основные подходы к оценке эффективности маркетинговой деятельности предприятий / С.П. Вертай // Проблемы современной экономики: глобальный, национальный и региональный контекст : сборник научных статей: в 2 ч. / Гродненский государственный университет им. Я. Купалы; редкол.: В.С. Фатеев (гл. ред.), Д. В. Примшиц (зам. гл. ред.) [и др.]. - Гродно : ГрГУ, 2013. - Ч. 2. - С. 165-170.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/24558-
dc.description.abstractIn the article the basic theoretical approaches to estimation of efficiency of marketing activity of the enterprises. The results of the research organization of marketing activity at the domestic enterprises identified key issues in defining it. The correlation of indices of the effectiveness of marketing and financial activities. The main directions of the organization of the system of evaluating the effectiveness of marketing activities.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherГродно : ГрГУru
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru
dc.titleОсновные подходы к оценке эффективности маркетинговой деятельности предприятийru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Osnovnye_podkhody.pdf390.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.