Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/2594
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLukashik, J.V.-
dc.contributor.authorKapitsa, A.V.-
dc.date.accessioned2014-01-16T07:05:09Z-
dc.date.available2014-01-16T07:05:09Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНаучный потенциал молодежи – будущему Беларуси: материалы VI Международной молодежной научно-практической конференции, УО “Полесский государственный университет”, г. Пинск, 6 апреля 2012 г.: в 2-х ч. / Национальный банк Республики Беларусь [и др.]; редкол.: К.К. Шебеко[и др.]. – Пинск: ПолесГУ, 2012. – С. 151-152ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/2594-
dc.language.isoen-
dc.publisherПинск : Полесский государственный университетru
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectРекламаru
dc.subjectМежкультурные коммуникацииru
dc.titleTHE LANGUAGE OF MASS MEDIA: CULTURAL SPECIFICITY OF ADVERTISEMENTru
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Ч.2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
82.pdf359.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.