Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/26222
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолодько, О.В.-
dc.date.accessioned2022-07-22T12:04:09Z-
dc.date.available2022-07-22T12:04:09Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationВолодько, О.В. Соответствие стратегии и культуры предприятия / О.В. Володько // Теория и практика менеджмента и маркетинга : мат. VI Международной конференции, 30-31 мая 2005 г. / Белорусский государственный экономический ун-т.; под общей ред. И.Л. Акулича. – Минск : Мэджик Бук, 2005. – С. 51-52.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/26222-
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск : Мэджик Букru
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectкультура предприятияru
dc.titleСоответствие стратегии и культуры предприятияru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sootvetstvie.pdf1.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.