Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/27841
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалоша, А.В.-
dc.contributor.authorДудак, Д.В.-
dc.contributor.authorБухтик, М.И.-
dc.date.accessioned2023-01-16T11:39:29Z-
dc.date.available2023-01-16T11:39:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКалоша, А.В. Анализ ёмкости рынка молочной продукции на примере ОАО «Кобринский маслодельно-сыродельный завод» / А.В. Калоша, Д.В. Дудак, М.И. Бухтик // SCI-ARTICLE.RU : электронный периодический научный журнал. - 2022. - № 111. - С. 69-82.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/27841-
dc.descriptionThe article considers the capacity of the dairy products market on the example of the enterprise JSC "Kobrin butter and cheese factory". The preferences of consumers of the products of JSC "Kobrin Butter and Cheese Factory" were analyzed. The analysis of priority criteria influencing the choice of dairy products by buyers of JSC "Kobrin butter and cheese Factory" was also carried out. Comparative analysis of JSC "Kobrin Butter and Cheese Factory", JSC "Minsk Dairy Plant No. 1", SOAO "Lyakhovichi Dairy Plant" revealed the competitive advantages of the enterprise in question. With the help of the compiled SWOT matrix, the development strategies of JSC "Kobrin Butter and Cheese Factory" were presented, taking into account the competitive advantages of the enterprise, the strengths and weaknesses of the enterprise were identified.ru
dc.description.abstractВ статье рассмотрена ёмкость рынка молочной продукции на примере предприятия ОАО «Кобринский маслодельно-сыродельный завод». Были проанализированы предпочтения потребителей продукции ОАО «Кобринский маслодельно-сыродельный завод». Также был проведен анализ приоритетных критериев, оказывающих влияние на выбор покупателями молочной продукции ОАО «Кобринский маслодельно-сыродельный завод». Сравнительный анализ ОАО ««Кобринский маслодельно-сыродельный завод», ОАО «Минский молочный завод №1», СОАО «Ляховичский молочный завод» позволил выявить конкурентные преимущества рассматриваемого предприятия. С помощью составленной SWOT -матрицы были представлены стратегии развития ОАО «Кобринский маслодельно-сыродельный завод», учитывающие конкурентные преимущества предприятия, выявлены сильные и слабые стороны предприятия.ru
dc.language.isoruru
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectswot-анализru
dc.subjectёмкость рынкаru
dc.subjectконкурентоспособностьru
dc.subjectоценка конкурентоспособностиru
dc.subjectрентабельность продажru
dc.titleАнализ ёмкости рынка молочной продукции на примере ОАО «Кобринский маслодельно-сыродельный завод»ru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Analiz_emkosti_rynka.pdf1.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.