Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/28591
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМискевич, Е.В.-
dc.date.accessioned2023-05-10T06:41:21Z-
dc.date.available2023-05-10T06:41:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМискевич, Е.В. Анализ управления маркетинговой деятельностью на деревообрабатывающих и мебельных предприятиях Республики Беларусь / Е.В. Мискевич // Проблемы управления. Серии А и В : научно-практический журнал. – 2016. – № 4. – С. 56-61.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/28591-
dc.descriptionThe article considers the results of the study of marketing activity organization at the woodworking and furniture enterprises in the Republic of Belarus. It gives a comprehensive assessment of the level and effectiveness of marketing activities at the enterprises. It shows that marketing as an activity is not yet fully separated and hasn’t been formed into an independent unit at most enterprises.ru
dc.description.abstractРассматриваются результаты исследования организации маркетинговой деятельности на деревообрабатывающих и мебельных предприятиях Республики Беларусь. Дана всесторонняя оценка уровня и эффективности организации маркетинга на предприятиях. Показано, что на большинстве предприятий маркетинг как направление деятельности еще полностью не выделился и не оформился в самостоятельные подразделения.ru
dc.language.isoruru
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectаутсорсингru
dc.subjectдеревообрабатывающая промышленностьru
dc.subjectконсалтингru
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru
dc.subjectмаркетинговая информационная системаru
dc.subjectмаркетинговые исследованияru
dc.subjectпозиционированиеru
dc.subjectрекламаru
dc.subjectсбытru
dc.subjectсегментированиеru
dc.subjectстратегическое планированиеru
dc.subjectценообразованиеru
dc.subjectoutsourcingru
dc.subjectwoodworking industryru
dc.subjectconsultingru
dc.subjectmarketing activitiesru
dc.subjectmarketing information systemru
dc.subjectmarketing researchru
dc.subjectpositioningru
dc.subjectadvertisingru
dc.subjectsales segmentationru
dc.subjectstrategic planningru
dc.subjectpricingru
dc.titleАнализ управления маркетинговой деятельностью на деревообрабатывающих и мебельных предприятиях Республики Беларусьru
dc.title.alternativeAnalysis of marketing activity management at the woodworking and furniture enterprises in the Republic of Belarusru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Analiz_upravleniia.pdf10.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.