Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/29340
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKudelko, A.V.-
dc.contributor.authorPribylskaya, G.V.-
dc.contributor.authorКуделко, А.В.-
dc.contributor.authorПрибыльская, Г.В.-
dc.date.accessioned2023-09-12T05:56:01Z-
dc.date.available2023-09-12T05:56:01Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКуделко, А.В. The role and efficiency of advertising / А.В. Куделко, Г.В. Прибыльская // Устойчивое развитие экономики: состояние, проблемы, перспективы : сборник трудов XVII международной научно–практической конференции, Пинск, 28 апреля 2023 г. : в 2 ч. / Министерство образования Республики Беларусь [и др.] ; редкол.: В.И. Дунай [и др.]. – Пинск : ПолесГУ, 2023. – Ч. 1.– С. 233–235.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/29340-
dc.description.abstractThe article considers advertising, its main functions, types and main goal. It also determines its effectiveness and ways to attract attention of all potential customers.ru
dc.language.isoenru
dc.publisherПинск : Полесский государственный университетru
dc.rightsоткрытый доступ-
dc.subjectadvertisingru
dc.subjectdevelopmentru
dc.subjectefficiencyru
dc.subjectadvertising methodsru
dc.subjectmethods of attracting attentionru
dc.titleThe role and efficiency of advertisingru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Ч. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_role.pdf242.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.