Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/29931
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарчукова, С.Ф.-
dc.contributor.authorMarchukova, S.F.-
dc.date.accessioned2023-11-16T08:42:02Z-
dc.date.available2023-11-16T08:42:02Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМарчукова, С.Ф. Роль рефлексии в формировании soft skills / С.Ф. Марчукова // Вестник Московского гуманитарно-экономического института: научно-практический журнал. – 2022. – № 4. – С. 314-320.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/29931-
dc.description.abstractВ данной статье рассматриваются возможности саногенной рефлексии в формировании гибких навыков (soft skill) у студентов психологических специальностей в процессе обучения.ru
dc.description.sponsorshipThis article discusses the possibilities of sanogenic reflection in the formation of soft skills in students in the learning process.ru
dc.language.isoruru
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectрефлексияru
dc.subjectсаногенная рефлексияru
dc.subjectпсихологическая культураru
dc.subjectгибкие навыкиru
dc.subjectпрофессиональная деятельностьru
dc.subjectreflectionru
dc.subjectsanogenic reflectionru
dc.subjectpsychological cultureru
dc.subjectflexible skillsru
dc.subjectprofessional activityru
dc.titleРоль рефлексии в формировании soft skillsru
dc.title.alternativeThe role of reflection in forming soft skillsru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rol_refleksii.pdf476.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.