Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/3077
Title: Корпоративная культура в глобальном социокультурном контексте
Other Titles: Corporate Culture in the Global Sociocultural Context under the Conditions of Philosophical Paradigm Transformation
Authors: Дмитренко, М.И.
Dmitrenko, M.I.
Keywords: философия
корпоративная культура
corporate culture
globalization
culture of global management
softization of economy
anthropocentric form of production
Issue Date: 2013
Publisher: Пинск : Полесский государственный университет
Citation: Дмитренко, М. И. Корпоративная культура в глобальном социокультурном контексте / С. Н. Соколова // Веснік Палескага дзяржаўнага універсітэта. Серыя грамадскіх і гуманітарных навук: научно-практический журнал. - 2013. - №2. - С. 68-72
Abstract: В статье исследованы теоретические и практические проблемы корпоративной культуры как культуры глобального менеджмента в условиях современной социокультурной реальности и мировых глобализационных процессов. С точки зрения современной философской науки определены перспективы и направления исследования корпоративной культуры в глобальном социокультурном контексте, ее содержание, значение для последующего развития и усовершенствования современной цивилизации.
The article touches upon theoretical and practical problems of corporate culture as the culture of global management under the conditions of modern sociocultural reality and world global processes. Perspectives and research directions of corporate culture in the global sociocultural context, its contents, meaning for further development and improvement of modern civilization have been outlined.
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf339.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.