Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/31178
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛозицкий, В.Л.-
dc.contributor.authorLozitsky, V.L.-
dc.date.accessioned2024-05-21T13:18:22Z-
dc.date.available2024-05-21T13:18:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛозицкий, В.Л. Феноменологические характеристики цифровизации образовательной сферы в аспекте обеспечения непрерывного образования / В.Л. Лозицкий // Непрерывное педагогическое образование: национальная специфика и международный контекст : сборник научных статей / Белорусский государственный педагогический ун-т им. Максима Танка ; редкол.: А.И. Жук [и др.], науч. ред. А.И. Жук. - Минск : БГПУ, 2024. - С. 123-128.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/31178-
dc.descriptionThe article considers the phenomenological features of digitalization of education, the definition of which allows revealing the specifics of ensuring the continuity of continuing education. The author updates the issues of integration into the formation of innovative technologies based on the application of the technical, technological and didactic potential of revolutionary technical solutions.ru
dc.description.abstractВ статье рассмотрены феноменологические черты цифровизации образования, определение которых позволяет раскрыть специфику обеспечения преемственности непрерывного образования. Автором актуализируются вопросы интеграции в образование инновационных технологий, основанных на применении технико-технологического и дидактического потенциала революционных технических решений.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск : БГПУru
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectсистема образованияru
dc.subjectцифровая трансформация образованияru
dc.subjectтехнологизация образовательной деятельностиru
dc.subjectинформационно-образовательная средаru
dc.subjecteducation systemru
dc.subjectdigital transformation of educationru
dc.subjecttechnologization of educational activitiesru
dc.subjectinformation and educational environmentru
dc.titleФеноменологические характеристики цифровизации образовательной сферы в аспекте обеспечения непрерывного образованияru
dc.title.alternativePhenomenological characteristics of digitalization of the educational sphere in the aspect of continuing educationru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fenomenologicheskie_kharakteristiki.pdf1.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.