Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/31493
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПачковская, A.В.-
dc.date.accessioned2024-06-12T08:39:56Z-
dc.date.available2024-06-12T08:39:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПачковская, A.В. Role of marketing in tourism / A.В. Пачковская // Научный потенциал молодежи – будущему Беларуси: материалы XVIII международной молодежной научно-практической конференции, Пинск, 19 апреля 2024 г.: в 2 ч. / Министерство образования Республики Беларусь [и др.]; редкол.: В. И. Дунай [и др.]. – Пинск: ПолесГУ, 2024. – Ч. 1. – С. 586-587.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/31493-
dc.language.isoruru
dc.publisherПинск : Полесский государственный университетru
dc.rightsоткрытый доступ-
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectтуризмru
dc.titleRole of marketing in tourismru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Ч. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Role_of_marketing.pdf196.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.