Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/3152
Title: Оценка клиентской базы банка по нефинансовым показателям
Other Titles: Assessment of the Bank Customer Base in Non–financial Indicators
Authors: Колчар, Ю.А.
Kolchar, J.A.
Keywords: Экономика
Банк
Работа с клиентами
Issue Date: 2013
Publisher: Пинск : Полесский государственный университет
Citation: Колчар, Ю.А. Оценка клиентской базы банка по нефинансовым показателям / Ю.А. Колчар // Экономика и банки: научно-практический журнал. - 2013. - № 2. - С. 44-49
Abstract: В статье проанализированы основные качественные характеристики клиентской базы банка как актива. Раскрыта экономическая суть понятий «лояльность клиентов» и «продолжительность взаимоотношений с клиентами». Обоснована необходимость раскрытия информации о клиентской базе в дополнении к финансовой отчетности банка. Поданы предложения относительно формы отчета о клиентской базе банка.
The paper analyses the main qualitative characteristics of the customer base of a bank as an asset. The economic essence of the concepts of «loyalty» and «customer relationships lifetime» are revealed The necessity of disclosure of information about customer base in addition to the bank's financial statements is grounded. The proposals for the report form about the customer base of the bank are submitted.
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf449.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.