Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/31633
Title: Greening e-commerce: how e-commerce can promote environmental responsibility
Other Titles: Развитие экологических аспектов электронной торговли
Authors: Zolotareva, O.
Tiantian, Yang
Золотарева, О.
Тяньтянь, Ян
Keywords: green e-commerce
stability
environmentally friendly consumer behavior
Generation Z
зеленая электронная коммерция
поколение Z
экологичное потребительское поведение
стабильность
Issue Date: 2024
Publisher: Пинск : Полесский государственный университет
Citation: Zolotareva, O. Greening e-commerce: how e-commerce can promote environmental responsibility / O. Zolotareva, Yang Tiantian // Экономика и банки. – 2024. – № 1. – С. 77–83.
Abstract: The study is devoted to the progressive development of environmentally friendly electronic commerce, emphasizes the growing importance of environmental stability in the online rendil and the changing perception by consumers of social and environmental responsibility, including the contribution of generation Z to the development of green electronic commerce.
Description: В данной статье рассматривается развитие зеленой электронной коммерции. Рассмотрены основные тенденции развития зеленой электронной коммерции, проанализировано изменение восприятия потребителями экологического аспекта электронного потребления, а также вклад различных поколений в развитие зеленой электронной коммерции.
Appears in Collections:№ 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Greening_e-commerce.pdf363.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.