Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/32109
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛазіцкі, В.Л.-
dc.date.accessioned2024-09-27T06:13:28Z-
dc.date.available2024-09-27T06:13:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛазіцкі , В.Л. Інфармацыйна-адукацыйнае асяроддзе ўстаноў агульнай сярэдняй і вышэйшай адукацыі: забеспячэнне пераемнасці. Кірункі і формы выкарыстання электронных адукацыйных рэсурсаў / В.Л. Лазіцкі // Народная асвета. - 2024. - № 10. - С. 3-5.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/32109-
dc.descriptionThe article discusses the use of high-tech information resources in general secondary education institutions, the functionality of which constitutes the overall potential of the information and educational environment. From the standpoint of modern pedagogical science, the author examines the problem of ensuring the continuity of general secondary and higher education in the context of the development of digitalization processes in the Republic of Belarus. Based on the generalization of the practical experience of teachers, the main directions and forms of effective use of electronic educational resources in the systematic organization and implementation of educational activities of subjects of pedagogical interaction are determined, organizational and pedagogical requirements of an imperative nature, one of the results of which should be the achievement of a high-quality organization of the educational process.ru
dc.description.abstractУ артыкуле разглядаюцца пытанні выкарыстання ва ўстановах сярэдняй адукацыі высокатэхналагічных інфармацыйных рэсурсаў, функцыянальнасць якіх складае агульны патэнцыял інфармацыйна-адукацыйнага асяроддзя. З пазіцый сучаснай педагагічнай навукі аўтарам даследуецца праблема забеспячэння пераемнасці агульнай сярэдняй і вышэйшай адукацыі ва ўмовах развіцця ў Рэспубліцы Беларусь працэсаў лічбавізацыі. На грунце абагульнення практычнага вопыту настаўнікаў вызначаны асноўныя кірункі і формы эфектыўнага выкарыстання электронных адукацыйных рэсурсаў у сістэмнай арганізацыі і ажыццяўленні адукацыйнай дзейнасці суб’ектаў педагагічнага ўзаемадзеяння, а таксама арганізацыйна-педагагічныя патрабаванні імператыўнага характару, адным з вынікаў выканання якіх павінна стаць якасная арганізацыя адукацыйнага працэсу.ru
dc.language.isoberu
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectэлектронныя адукацыйныя рэсурсыru
dc.subjectінфармацыйна-адукацыйнае асяроддзеru
dc.subjectустановы адукацыіru
dc.titleІнфармацыйна-адукацыйнае асяроддзе ўстаноў агульнай сярэдняй і вышэйшай адукацыі: забеспячэнне пераемнасці. Кірункі і формы выкарыстання электронных адукацыйных рэсурсаўru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іnfarmatsyina-adukatsyinae.pdf883.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.