Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/33552
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorИзотова, Л.А.-
dc.contributor.authorIzotova, L.A.-
dc.date.accessioned2025-02-13T13:01:19Z-
dc.date.available2025-02-13T13:01:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationИзотова, Л. А. Gender in english advertising:analysis and tendencies / Л. А. Изотова // Банковская система: устойчивость и перспективы развития : сборник научных статей XV международной научно-практической конференции по вопросам финансовой и банковской экономики : к 80-летию банковского образования на Полесье, Пинск, 25 октября 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь [и др.] ; редкол.: В. И. Дунай [и др.]. – Пинск : ПолесГУ, 2024. – С. 183-187.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/33552-
dc.description.abstractAs consumer awareness continues to evolve, brands are finding it increasingly important to listen to their audiences as a gender-conscious approach can foster loyalty and trust. The ongoing conversation around gender representation in advertising will undoubtedly shape the future of marketing strategies.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherПинск : Полесский государственный университетru
dc.rightsоткрытый доступ-
dc.subjectconsumerru
dc.subjectadvertisingru
dc.subjectgenderru
dc.subjectbrandru
dc.subjectattituderu
dc.subjectmarketing strategyru
dc.subjectstereotyperu
dc.titleGender in english advertising:analysis and tendenciesru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:2024 год

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gender_in_english.pdf232.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.