Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/34106
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарачёва, M.M.-
dc.date.accessioned2025-06-11T10:56:47Z-
dc.date.available2025-06-11T10:56:47Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМарачёва, M. M. The impact of social media on consumer behavior / М. М. Марачёва // Научный потенциал молодежи – будущему Беларуси : материалы XIX международной молодежной научно-практической конференции, Пинск, 17 апреля 2025 г.: в 2 ч. / Министерство образования Республики Беларусь [и др.] ; редкол.: В. И. Дунай [и др.]. – Пинск : ПолесГУ, 2025. – Ч. 1. – С. 330-332.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/34106-
dc.language.isoruru
dc.publisherПинск : Полесский государственный университетru
dc.rightsоткрытый доступ-
dc.subjectповедение потребителейru
dc.subjectсоциальные сетиru
dc.titleThe impact of social media on consumer behaviorru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Ч. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_impact.pdf194.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.