Please use this identifier to cite or link to this item:
https://rep.polessu.by/handle/123456789/34491
Title: | Family education through the prism of family values : preservation and support at the level of the state and educational institutions |
Other Titles: | Семейное воспитание через призму семейных ценностей : сохранение и поддержка на уровне государства и учреждений образования |
Authors: | Zakharova, E.V. Захарова, Э.В. |
Keywords: | family family education family values cooperation of parents and teachers in state educational institutions the family's social legacy семья семейное воспитание семейные ценности сотрудничество родителей и педагогов в государственных учреждениях образования социальное наследие семьи |
Issue Date: | 2025 |
Citation: | Zakharova, E.V. Family education through the prism of family values : preservation and support at the level of the state and educational institutions / Zakharova E.V. // Веснік Палескага дзяржаўнага універсітэта. Серыя грамадскіх і гуманітарных навук. - 2025. - № 1. - С. 31-37. |
Abstract: | The author considers issues of family education with an emphasis on preserving family traditions, historical memory, traditional values of the Belarusian people. The article updates the need to preserve the traditional family, in the context of the effective implementation of state initiatives, educational programs that contribute to the preservation of family values in the modern Republic of Belarus. |
Description: | Автором рассматриваются вопросы семейного воспитания с акцентом на сохранении семейных традиций, исторической памяти, традиционных ценностей белорусского народа. В статье актуализирована необходимость сохранения традиционной семьи в контексте эффективной реализации государственных инициатив, образовательных программ, способствующих сохранению семейных ценностей в современной Республике Беларусь. |
Appears in Collections: | № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Family_education_through_the_prism_of_family_values.pdf | 353.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.