Please use this identifier to cite or link to this item:
https://rep.polessu.by/handle/123456789/34492
Title: | Relevance and prospects of youth social initiatives in the Republic of Belarus |
Other Titles: | Актуальность и перспективы социальных инициатив молодежи в Республике Беларусь |
Authors: | Voronyuk, D.S. Воронюк, Д.С. |
Keywords: | social initiative leader team of authors quality of national education социальная инициатива воспитание лидер авторский коллектив качество национального образования |
Issue Date: | 2025 |
Citation: | Voronyuk, D. S. Relevance and prospects of youth social initiatives in the Republic of Belarus / Voronyuk D. S. // Веснік Палескага дзяржаўнага універсітэта. Серыя грамадскіх і гуманітарных навук. - 2025. - № 1. - С. 38-43. |
Abstract: | The article reveals the relevance of educational potential and the prospects for the development of social initiatives of young people, which is associated with the creativity of the younger generation and socialization. The network content of the information society, initiating the creative potential of the individual, imposes new requirements on the subjects of educational relations in the search for new approaches and prospects for the implementation of social initiatives of young people in the modern Republic of Belarus. |
Description: | В статье раскрывается актуальность воспитательного потенциала и перспективы развития социальных инициатив молодежи, что связано с креативностью молодого поколения и социализацией. Сетевой контент информационного общества, инициируя творческий потенциал личности, предъявляет новые требования к субъектам образовательных отношений в поиске новых подходов и перспектив реализации социальных инициатив молодежи в современной Республике Беларусь. |
Appears in Collections: | № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Relevance_and_prospects_of_youth_social_initiatives_in_the_Republic_of_Belarus.pdf | 346.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.