Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/5535
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSemenenko, V.-
dc.contributor.authorSemenenko, T.-
dc.date.accessioned2014-04-18T10:50:30Z-
dc.date.available2014-04-18T10:50:30Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationУстойчивое развитие экономики: состояние, проблемы, перспективы: материалы третьей международной научно-практической конференции, УО “Полесский государственный университет”, г. Пинск, 23-25 апреля 2009 г.: в 2 ч. Ч. 1 / Национальный банк Республики Беларусь [и др.]; редкол.: К.К. Шебеко [и др.]. – Пинск: ПолесГУ, 2009. – С.157-158ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/5535-
dc.language.isoen-
dc.publisherПинск : Полесский государственный университетru
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectСтратегия предприятияru
dc.titleMICRO LEVEL ASPECTS OF STRATEGIES OF ENTERPRISES IN ENTERING INTERNATIONAL MARKET IN PERIOD OF CRISISru
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Ч. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
140.pdf142.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.