Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/9675
Title: Туристический потенциал проекта «Культурная столица Беларуси»
Other Titles: The Tourism Potential of the Project «Cultural Capital of Belarus»
Authors: Донских, С.В.
Витун, С.Е.
Dоnskikh, S.
Vitun, S.
Keywords: Туризм
Маркетинг
Туристский маркетинг
Интернет-маркетинг
Issue Date: 2015
Publisher: Пинск : Полесский государственный университет
Citation: Донских, С. В. Туристический потенциал проекта «Культурная столица Беларуси» / С. В. Донских, С. Е. Витун // Туризм и гостеприимство: научно-практический журнал. - 2015. - № 1. - С. 3-8
Abstract: В статье раскрываются современные подходы к использованию туристического потенциала при проведении крупных культурных мероприятий. Посредством сравнения двух проектов – «Культурная столица Европы» и «Культурная столица Беларуси», делается вывод о том, что первоначальными условиями повышения туристической привлекательности проекта «Культурная столица Беларуси» являются совершенствование системы планирования и использование инструментов Интернет–маркетинга.
The authors reveal the contemporary approaches to the use of tourism potential for major cultural events. By comparing the two projects – «European Capital of Culture» and «Cultural Capital of Belarus», it concluded that the original terms of increasing the tourist attractiveness of the project «Cultural Capital of Belarus» is to improve planning and the use of internet marketing tools.
Appears in Collections:№ 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf429.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.