Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/9771
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЕвстафьев, В.А.-
dc.contributor.authorEvstafyev, V.A.en
dc.date.accessioned2015-12-02T09:17:05Z-
dc.date.available2015-12-02T09:17:05Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЕвстафьев, В. А. Совершенствование преподавания основ идеологии белорусского государства в университете: аксиологическое содержание, структура и проблемное поле / В. А. Евстафьев // Веснік Палескага дзяржаўнага універсітэта. Серыя грамадскіх і гуманітарных навук: научно-практический журнал. - 2015. - № 2. - С. 41-48ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/9771-
dc.description.abstractПредметом анализа стали наиболее существенные, на взгляд автора, проблемные аспекты в преподавании идеологической дисциплины в университете и возможные пути их разрешения.ru
dc.description.abstractThe subject of the analysis were the most significant in the opinion of the author of problematic aspects in the teaching of ideological discipline at the university, and possible ways of solving them.en
dc.language.isoru-
dc.publisherПинск : Полесский государственный университетru
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectпедагогикаru
dc.subjectидеологияru
dc.subjectидеология белорусского государстваru
dc.subjectthe ideology of the Belarusian stateen
dc.subjectideological activityen
dc.subjectideological work with youthen
dc.subjectthe information spaceen
dc.subjectnational identityen
dc.subjectpolitical values of youthen
dc.titleСовершенствование преподавания основ идеологии белорусского государства в университете: аксиологическое содержание, структура и проблемное полеru
dc.title.alternativeImproving the Teaching Based on the Ideology of the Belarusian State University: Axiological Content, Structure and the Problem Fielden
dc.typeArticleen
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf457.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.