Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/11103
Title: Инструментарий Google Analytics и его практическое использование в туристическом бизнесе
Other Titles: Google Analytics Tools and Practical use in the Tourism Business
Authors: Демьянов, С.А.
Demyanov, S.A.
Keywords: Туризм
Туристический бизнес
Google Analytics
Issue Date: 2016
Publisher: Пинск : Полесский государственный университет
Citation: Демьянов, С.А. Инструментарий Google Analytics и его практическое использование в туристическом бизнесе / С.А. Демьянов // Туризм и гостеприимство: научно-практический журнал. - 2016. - № 1. - С. 44-50
Abstract: Статья посвящена анализу инструментария сервиса веб–аналитики Google Analytics и его использованию в туристическом бизнесе. Рассмотрены основные методы веб–анализа и функциональные возможности Google Analytics, направленные на изучение поведения потребителей на сайте и анализ эффективности работы сайта турфирмы. Также представлен анализ аналитического инструментария Google Analytics для измерения и отображения статистики юзабилити, анализа конверсии и поведения посетителей.
This article analyzes the service web analytics tool Google Analytics and its use in the tourism business. The basic methods of web analysis and features Google Analytics, aimed at the study of consumer behavior on the site and the analysis of the effectiveness of the travel agency site. Also appeared county analysis of analytical tools Google Analytics to measure and map – usability of statistics, analysis, conversion, and visitor behavior.
Appears in Collections:№ 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf1.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.