Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/11527
Title: Частные стратегии маркетинга бизнес–отеля (на примере гостиницы «Беларусь» («ТЭУП «Бресттурист»))
Other Titles: Private Marketing Strategy of a Business Hotel (Case–Study of Hotel «Belarus» («TEUE «Bresttourist»))
Authors: Шило, П.В.
Никитюк, Д.В.
Shilo, P.
Nikityuk, D.
Keywords: Гостеприимство
Гостиничный бизнес
Issue Date: 2016
Publisher: Пинск : Полесский государственный университет
Citation: Шило, П. В. Частные стратегии маркетинга бизнес-отеля (на примере гостиницы «Беларусь» («ТЭУП «Бресттурист»)) / П. В. Шило, Д. В. Никитюк // Туризм и гостеприимство: научно-практический журнал. - 2016. - № 2. - С. 12-18
Abstract: В статье разобрана общая маркетинговая стратегия предприятия и частные стратегии по сегментам продаж. Установлены сегменты продаж гостиницы «Беларусь» (г.Брест). Общая стратегия маркетинга гостиницы распространяется на все сегменты спроса, причем для каждого существуют свои особенности. В ходе исследования были предложены рекомендации по развитию частных маркетинговых стратегий гостиницы «Беларусь».
This article explores the overall marketing strategy of the enterprise and private strategies by segment sales. Sales segment of the hotel «Belarus» has been installed. The overall marketing strategy of the hotel extends to all segments of demand, and each has its own peculiarities. In the course of the study, recommendations were proposed for the development of the private marketing strategies of the hotel «Belarus».
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf825.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.