Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/12830
Title: Технология создания и внедрения нового продукта на рынок туристических услуг
Other Titles: The Technology of Creating and Implementation a New Product to the Tourism Market
Authors: Гречишкина, Е.А.
Лукашевич, Н.А.
Grechishkina, Е.А.
Lukashevich, N.A.
Keywords: Туризм
Туристический продукт
Issue Date: 2017
Publisher: Пинск : Полесский государственный университет
Citation: Гречишкина, Е. А. Технология создания и внедрения нового продукта на рынок туристических услуг / Е. А. Гречишкина, Н. А. Лукашевич // Туризм и гостеприимство: научно-практический журнал. - 2017. - № 1. - С. 34-38
Abstract: В статье рассмотрен спектр вопросов по разработке и внедрению новых продуктов в туризме. Обозначены наиболее важные аспекты в создании туристических продуктов, с учетом современных требований практики. На основании результатов исследования предложена матрица, позволяющая совершенствовать технологию внедрения новых видов услуг в процесс производства туристического продукта. Определены особенности организации данного процесса.
The article describes the range of issues on development and implementation of new products in tourism. The most important aspects in the creation of tourist products in accordance with modern practice requirements are indicated. Based on the results of the study, the matrix which allows to improve technology for new of services introductions in the process of manufacturing a tourist product is proposed. Peculiarities of organization of this process are determined.
Appears in Collections:№ 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf406.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.