Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/13199
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасильченко, А.О.ru
dc.contributor.authorЮнгова, М.В.ru
dc.contributor.authorVasylchenko, A.O.en
dc.contributor.authorYungova, M.V.en
dc.date.accessioned2017-12-20T11:04:41Z-
dc.date.available2017-12-20T11:04:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВасильченко, О. А. Маркетинг дестинаций / О. А. Васильченко, М. В. Юнгова // Туризм и гостеприимство: научно-практический журнал. - 2017. - № 2. - С. 3-7ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/13199-
dc.description.abstractВ статье рассматривается макркетинг дестинации как принципиально инновационный метод менеджмента территории. Описаны основные цели регионального маркетинга, их отражение в виде конкретных показателей или нематериальных преимуществ, также описана иерархическая типология и компоненты дестинации как единого целостного продукта. Приведены важнейшие аспекты менеджмента региона и инструменты, позволяющие внедрить маркетинг дестинации. Предложены современные инструменты реализации стратегических маркетинговых мероприятий в дестинациях, а также формирования бренда территории.ru
dc.description.abstractThe article considers the marketing of destination as a fundamentally innovative method of management of the territory. The main goals of regional marketing, their reflection in the form of specific indicators or intangible advantages, describes the hierarchical typology and components of destination as a single integrated product. Important aspects of the region's management and tools that enable the marketing of destination are presented. Modern tools for implementing strategic marketing activities in destinations, as well as forming a brand of the territory are proposed.en
dc.language.isoru-
dc.publisherПинск : Полесский государственный университетru
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectТуризмru
dc.subjectМаркетинг в туризмеru
dc.subjectМаркетинг дестинацийru
dc.subjectБрендru
dc.titleМаркетинг дестинацийru
dc.title.alternativeMarketing of Destinationsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasil'chenko_AO_Jungova_MV_Marketing_destinacij.pdf448.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.