Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/16731
Title: Выставочная деятельность как способ продвижения продукции организации
Other Titles: Exhibition activity as a way of providing the production of the organization
Authors: Токарчук, В.В.
Гуща, П.В.
Tokarchuk, V.V.
Hushcha, P.B.
Keywords: выставочная деятельность
продвижение продукции
exhibition activity
promotion of products
Issue Date: 2018
Publisher: Донецк : Изд-во ДонНУ
Citation: Токарчук, В.В. Выставочная деятельность как способ продвижения продукции организации / В. В. Токарчук, П. В. Гуща // Развитие интеллектуально-творческого потенциала молодежи: из прошлого в современность : материалы I Международной научно-практической конференции, Донецк, 8 февраля 2018 г.: [в 2 ч.] / ГОУ ВПО «Донецкий национальный университет», Республиканский многопрофильный лицей-интернат при ДонНУ; под общей редакцией С.В. Беспаловой. – Донецк : Изд-во ДонНУ, 2018. – Ч. 1. – С. 232-233.
Abstract: Рассмотрена сущность выставочной деятельности, предложены рекомендации по организации участия ОАО «Пинема» в выставочной деятельности.
Description: The essence of exhibition activity is considered, recommendations on organization of the "Pinema" participation in exhibition activities are suggested.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.