Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/16915
Title: Стратегия позиционирования образа тракторов «Беларус»
Authors: Емельянович, И.В.
Товстыка, В.С.
Keywords: трактора
Минский тракторный завод
Issue Date: 2011
Citation: Емельянович, И.В. Стратегия позиционирования образа тракторов «Беларус» / И.В. Емельянович, В.С. Товстыка // Вестник Белорусской государственной сельскохозяйственной академии : научно-методический журнал. – 2011. – № 4. – С. 24-30.
Abstract: В статье приводятся результаты анализа процесса позиционирования сложных технических машин, в частности тракторов Минского тракторного завода. В работе проанализированы преимущества и недостатки тракторов «БЕЛАРУС» и маркетинговой политики завода. Также подробно рассмотрены вопросы ценовой политики на рынках тракторов различных стран мира. По результатам исследований сделан ряд предложений по усовершенствованию схемы позиционирования тракторов «БЕЛАРУС» и модернизации маркетинговой службы завода.
Description: The article presents results of analysis of the process of positioning o f complex technical machines, in particular of the ractors of Мinsk tractor works. The article examines the adantages and drawbacks of «BELARUS» tractors and marketing olicy of the works. We have also considered in detail the issues оf price policy at the markets of tractors оf different countries. Аccording to the results of research, we have made a number of uggestions for the improvement of the scheme of positioning of BELARUS» tractors and modernization of the works marketing service.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Emel'ianovich_IV_Tovstyka_VS_Strategiia_pozitsionirovaniia obraza traktorov Belarus.pdf200.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.