Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/17651
Title: Развитие двигательной активности часто и длительно болеющих детей дошкольного возраста на основе использования циклических упражнений
Other Titles: The development of impellent activity of frequent and long ill children of preschool age on the basis of prevalence of cyclic exercises
Authors: Врублевский, Е.П.
Петрукович, Н.П.
Vrublevsky, E.
Petrukovich, N.
Keywords: заболеваемость
физическое здоровье
циклические упражнения
эмоциональная сфера
дошкольники
рациональная двигательная активность
morbidity
physical health
cyclic exercises
emotional sphere
children of preschool age
rational motive activity
Issue Date: 2012
Citation: Врублевский, Е.П. Развитие двигательной активности часто и длительно болеющих детей дошкольного возраста на основе использования циклических упражнений / Е.П. Врублевский, Н.П. Петрукович. // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. - 2012. - № 2(20). - С. 262-268.
Abstract: В статье рассматривается вопрос оздоровления детей дошкольного возраста через формирование рациональной двигательной активности. Предложенное исследование показывает важность включения в работу с ослабленными детьми максимально возможного количества циклических упражнений. Результаты исследования заинтересуют специалистов в области дошкольного образования, медицинских работников и родителей.
Description: The question of improvement of children of preschool age through formation of rational impellent activity is considered in article. The offered research shows the importance of inclusion in work the greatest possible quantity of cyclic exercises with weakened children. The results of the research will interest experts in the field of preschool education, medical workers and parents.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.