Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/17714
Title: Технологии имиджмейкинга в продвижении бренда
Authors: Назарова, А.А.
Колосов, Г.В.
Keywords: имидж
бренд
технологии имиджмейкинга
Issue Date: 2013
Publisher: Минск : Энциклопедикс
Citation: Назарова, А.А. Технологии имиджмейкинга в продвижении бренда / А.А. Назарова, Г.В. Колосов // Национальная и региональная экономика, государственное и местное управление: проблемы, исследования, перспективы : сборник научных статей 1-ой Международной научно-практической конференции. Вып. I. / Белорусский гос. экон. ун-т, каф. нац. экономики и гос. упр.; ООО «Лаборатория интеллекта» ; [редкол.: Е.Б. Дорина и др.]. – Минск : Энциклопедикс, 2013. – С. 176-177.
Abstract: This is article contains the information about the technologies of imagemaking. One of the most popular technology of imagemaking is the celebrity marketing.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nazarova_A.A._Kolosov_GV_Tekhnologii_imidzhmeikinga v prodvizhenii brenda.pdf143.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.