Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/18159
Title: Организационно-методические условия преодоления некорректного учебного поведения в системе обучения студентов экономических специальностей вуза
Other Titles: Organizational and methodical conditions of minimization and overcoming of incorrect educational behaviour in system of training of students of economic specialties of higher education institution
Authors: Лозицкий, В.Л.
Lozitsky, V.L.
Keywords: субъект учебной деятельности
некорректное учебное поведение
информационная культура
информационно-коммуникационная компетентность
педагогическое взаимодействие
subject of educational activity
incorrect educational behavior
information culture
information and communication competence
pedagogical interaction
Issue Date: 2016
Publisher: Тверь
Citation: Лозицкий, В.Л. Организационно-методические условия преодоления некорректного учебного поведения в системе обучения студентов экономических специальностей вуза / В.Л. Лозицкий // Математика, статистика и информационные технологии в экономике, управлении и образовании: состояние, проблемы, перспективы : материалы V международной научно-практической конференции, Тверь, 31 мая 2016 г. / Тверской государственный университет ; редкол. : А.А. Васильев [и др.]. - Тверь, 2016. - Ч. 2. - С. 168-173.
Abstract: В исследовании рассмотрены вопросы, связанные с решением проблемы преодоления некорректного учебного поведения студентов экономических специальностей в учреждении высшего образования. На основании результатов проведенного исследования автором определяются организационно-методические условия, позволяющие минимизировать и преодолевать негативные проявления учебного поведения студентов вуза в рамках субъект-субъектных педагогических взаимодействий.
Description: In research the questions connected with a solution of the problem of overcoming of incorrect educational behavior of students of economic specialties in institution of higher education are considered. On the basis of results of the conducted research by the author the organizational and methodical conditions allowing to minimize and overcome negative manifestations of educational behavior of students of higher education institution within the subject - subject pedagogical interactions are defined.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.