Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/20127
Title: Использование потенциала STEM-образования в реализации модели «Университет 3.0»
Authors: Лозицкий, В.Л.
Keywords: STEM-образование
экономика знаний
преемственность в обучении
учреждение высшего образования
модель «Университет 3.0»
STEM-education
есопоту of knowledge
continuity in training
institution of higher education
model ”The University 3.0”
Issue Date: 2019
Citation: Лозицкий, В.Л. Использование потенциала STEM-образования в реализации модели «Университет 3.0» / В.Л. Лозицкий // Адукацыя і выхаванне :навукова–тэарэтычны і накукова–метадычнычасопіс. – 2019. – № 11. – С. 51–58.
Abstract: В статье раскрываются основания эффективной организации целостного педагогического процесса, реализации принципа преемственности общего среднего и высшего образования. Обосновывается потенциал STEM-образования при выстраивании модели «Университет 3.0».
Description: The article provides а number of reasons for the effective organization of а holistic pedagogical process, the consideration of which contributes to the implementation of the principle of continuity of general secondary and higher education. The potential of STEM-education in building of model ”The University 3.0” is substantiated.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.