Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/20832
Title: Особенности реализации маркетинга на рынке В2В
Other Titles: Features of realization of marketing on B2B market
Authors: Мискевич, Е.В.
Miskevich, E.V.
Keywords: рынок В2В
личные продажи
специализированные выставки
прямой маркетинг
связи с общественностью
реклама
B2B market
personal selling
specialized exhibitions
direct marketing
PR
advertisement
Issue Date: 2014
Citation: Мискевич, Е.В. Особенности реализации маркетинга на рынке В2В / Е.В. Мискевич // Основы экономики, управления и права : научный журнал. – 2014. – № 5 (17). – С. 65-69.
Abstract: В статье обсуждаются особенности реализации маркетинга на рынке В2В. Полученные результаты имеют практическую значимость и могут быть использованы представителями бизнеса для совершенствования маркетинговой деятельности на рынке В2В.
Description: In the article features of implementation of marketing on the B2B market are discussed. The results are of practical importance and can be used by the business community to improve marketing activities for B2B market.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Miskevich_E.V_Osobennosti_realizatsii_marketinga_na_rynke_V2V.pdf644 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.