Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/20890
Title: Применение факторного анализа для группировки предприятий по выполняемым функциям маркетинга
Authors: Хмельницкая, Е.
Keywords: маркетинг
факторный анализ
Issue Date: 2016
Citation: Хмельницкая, Е. Применение факторного анализа для группировки предприятий по выполняемым функциям маркетинга / Е. Хмельницкая // Аграрная экономика : ежемесячный научный журнал. - 2016. - № 10 (257). - С. 23-29.
Abstract: В статье рассмотрены результаты факторного анализа, проведенного применительно к функциям маркетинга деревообрабатывающих и мебельных предприятий Республики Беларусь. Установлено, что для большинства данных структур это направление деятельности не является основным; наибольшее внимание уделяется блоку функций, обеспечивающих повышение эффективности сбытовой деятельности.
Description: The article describes the results of the factor analysis carried out in relation to the marketing functions of the woodworking and furniture enterprises of the Republic of Belarus. It was found that this activity is not the main most of these structures; focuses on the functions of the unit, focused on improving the efficiency of marketing activity.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.