Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/21501
Title: Экспертные оценки качества дистанционных банковских услуг
Authors: Коровайчик, Д.А.
Володько, Л.П.
Стемпковская, В.С.
Keywords: дистанционное банковское обслуживание
интернет-банкинг
мобильный-банкинг
SMS-банкинг
remote bank servicing
Internet-banking
Mobile-banking
SMS-banking
Issue Date: 2016
Citation: Коровайчик, Д.А. Экспертные оценки качества дистанционных банковских услуг / Д.А. Коровайчик, Л.П. Володько, В.С. Стемпковская // SCI-ARTICLE.RU : электронный периодический научный журнал. - 2016. - № 37 (сентябрь). - С. 177-181.
Abstract: В данной статье рассмотрена методика оценки качества дистанционных банковских услуг. Проанализированы коэффициенты оценки качества дистанционных банковских услуг по ОАО «АСБ Беларусбанк» и ОАО «Белагпромбанк». Выявлены наиболее низкокачественные, по мнению экспертов, дистанционные услуги по вышеуказанным банкам и на основе проведенного исследования предложены способы повышения качества данных дистанционных банковских услуг.
Description: This article describes the method of estimating the quality of remote banking services. Analyzed factors assessing the quality of remote banking services of "Belarusbank" and JSC "Belagprombank". Revealed the most low-grade, according to experts, the remote services on the above banks, and on the basis of the study suggested ways to improve the quality of remote banking services.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ekspertnye_otsenki.pdf597.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.