Please use this identifier to cite or link to this item:
https://rep.polessu.by/handle/123456789/21836
Title: | Развитие цифрового повествования и его применение в системе обучения иностранным языкам |
Other Titles: | Development of digital storytelliing and its application in teaching english |
Authors: | Рева, А.С. Цыганкова, Е. Reva, A.S. Tsygankova, E.B. |
Keywords: | цифровое повествование технология обучения иностранным языкам «мультимодальная» грамотность цифровой рассказ digital storytelling multimodal literacy teaching English as a foreign language digital story |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Пинск : Полесский государственный университет |
Citation: | Рева, А.С. Развитие цифрового повествования и его применение в системе обучения иностранным языкам / А.С. Рева, Е. Цыганкова // Язык и межкультурная коммуникация: современные векторы развития : сборник научных статей по материалам II Международной научно-практической конференции, Пинск, март 2021 г. / Министерство образования Республики Беларусь [и др.]; редкол.: В.И. Дунай [и др.]. – Пинск : ПолесГУ, 2021. – Вып. 2. – С. 800-804. |
Abstract: | С появлением в учебных заведениях современного компьютерного оборудования, стали возникать новые методики обучения, позволяющие осваивать обучающимся информацию быстрее. Одной из таких методик является цифровое повествование, эффективно использующее как современные технологии, так и человеческий фактор. |
Description: | With the advent of modern computer equipment in schools, new teaching methods began to emerge that allowed students to understand information faster. One of these techniques is digital storytelling, which could be effectively used in the English language classroom. The article shows the ways of using “digital storytelling technique”. |
Appears in Collections: | 2021 год |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Razvitie_tsifrovogo_povestvovaniia.pdf | 315.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.