Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/23076
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛозицкий, В.Л.-
dc.date.accessioned2021-09-21T12:15:55Z-
dc.date.available2021-09-21T12:15:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛозицкий, В.Л. Системно-деятельностный подход при проведении итоговой аттестации студентов по социально-гуманитарным дисциплинам / В.Л. Лозицкий // Вышэйшая школа: навукова-метадычны і публіцыстычны часопіс. – 2012. – № 3. – С. 61–64.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/23076-
dc.descriptionArticle is devoted an actual problem of realization is system-activity the approach in the course of realization of total certification of students on socially-humanitarian disciplines. By the author are proved theoretical and practical the positions which account in student teaching will promote objective estimation of educational achievements of students.ru
dc.description.abstractСтатья посвящена актуальной проблеме реализации системно-деятельностного подхода в процессе осуществления итоговой аттестации студентов по социально-гуманитарным дисциплинам. Обосновываются теоретические и практико-ориентированные положения, учет которых в педагогической практике будет способствовать объективному оцениванию учебных достижений студентов.ru
dc.language.isoruru
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectитоговая аттестацияru
dc.subjectсистемно-деятельностный подходru
dc.titleСистемно-деятельностный подход при проведении итоговой аттестации студентов по социально-гуманитарным дисциплинамru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sistemno-deiatel'nostnyi_podkhod.pdf525.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.