Please use this identifier to cite or link to this item:
https://rep.polessu.by/handle/123456789/23076
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лозицкий, В.Л. | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-21T12:15:55Z | - |
dc.date.available | 2021-09-21T12:15:55Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Лозицкий, В.Л. Системно-деятельностный подход при проведении итоговой аттестации студентов по социально-гуманитарным дисциплинам / В.Л. Лозицкий // Вышэйшая школа: навукова-метадычны і публіцыстычны часопіс. – 2012. – № 3. – С. 61–64. | ru |
dc.identifier.uri | https://rep.polessu.by/handle/123456789/23076 | - |
dc.description | Article is devoted an actual problem of realization is system-activity the approach in the course of realization of total certification of students on socially-humanitarian disciplines. By the author are proved theoretical and practical the positions which account in student teaching will promote objective estimation of educational achievements of students. | ru |
dc.description.abstract | Статья посвящена актуальной проблеме реализации системно-деятельностного подхода в процессе осуществления итоговой аттестации студентов по социально-гуманитарным дисциплинам. Обосновываются теоретические и практико-ориентированные положения, учет которых в педагогической практике будет способствовать объективному оцениванию учебных достижений студентов. | ru |
dc.language.iso | ru | ru |
dc.rights | открытый доступ | ru |
dc.subject | итоговая аттестация | ru |
dc.subject | системно-деятельностный подход | ru |
dc.title | Системно-деятельностный подход при проведении итоговой аттестации студентов по социально-гуманитарным дисциплинам | ru |
dc.type | Article | ru |
Appears in Collections: | Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sistemno-deiatel'nostnyi_podkhod.pdf | 525.31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.