Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/24001
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоколова, Е.В.-
dc.contributor.authorКопытовских, А.В.-
dc.contributor.authorSokolova, E.V.-
dc.contributor.authorKopytovskikh, A.V.-
dc.date.accessioned2021-12-27T06:46:06Z-
dc.date.available2021-12-27T06:46:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСоколова, Е.В. Маркетинг в сфере высшего образования / Е.В. Соколова, А.В. Копытовских // Менеджмент и маркетинг: современное состояние, технологии и тенденции развития : сборник научных статей / Чувашский государственный педагогический университет им. И.Я. Яковлева; отв. ред. Е.А. Ильина, Г.Л. Белов. - Чебоксары : Чуваш. гос. пед. ун-т, 2021. - С. 229-232.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/24001-
dc.descriptionThis work is devoted to the use of marketing strategies in the field of higher education. At the beginning of the study, the definition of a marketing strategy is given. Further, its forms, stages of development and conditions for successful implementation are considered. After, the options for promoting higher education institutions in the conditions of the present time are discussed. In conclusion, the results of the study are presented.ru
dc.description.abstractДанная работа посвящена вопросам использования маркетинговых стратегий в сфере высшего образования. В начале исследования дается определение маркетинговой стратегии. Далее рассматриваются ее формы, этапы разработки и условия успешной реализации. После обсуждаются варианты продвижения высших учебных заведений в условиях настоящего времени. В заключение приводятся результаты исследования.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherЧебоксары : Чуваш. гос. пед. ун-тru
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectвысшее образованиеru
dc.subjectмаркетинговая стратегияru
dc.subjectконкуренцияru
dc.subjectсфера услугru
dc.subjectобразовательные услугиru
dc.subjectmarketingru
dc.subjecthigher educationru
dc.subjectmarketing strategyru
dc.subjectcompetitionru
dc.subjectservice sectorru
dc.subjecteducational servicesru
dc.titleМаркетинг в сфере высшего образованияru
dc.title.alternativeMarketing in the field of higher educationru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketing.pdf767.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.